Trener
Od kilkunastu lat związany zawodowo z branżą marketingową. Właściciel agencji marketingowej MOOQ, obsługującej m.in. VIESSMANN, DR.MAX, BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO.
Autor i współautor wielu publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branżowych oraz prowadzący szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki.
Współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe. Związany był z firmą Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.
Dołącz do programu i uzyskaj bezpłatne wsparcie naszych Trenerów oraz Doradców! Dowiedz się jak zwiększyć konkurencyjność Twojej firmy, projektując z myślą o wszystkich użytkownikach.